Kategorie

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci?

  1. Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
  2. Zboží zašlete s vyplněným reklamačním protokolem, který naleznete na tomto odkazu či záložce kontakty Reklamační formulář pro reklamaci zboží nebo s průvodním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  3. Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
  4. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
  5. Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku a nezasílejte na fakturační adresu, takto poslané zásilky nepřebíráme.

Adresa pro reklamace
Možno zaslat poštou či přinést osobně

IMPORT WORLD s.r.o.
Náchodská 118
551 01 Jaroměř

Tel.: 774 908 226
E-mail: reklamace@kutilstore.cz


Vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem přijetí zásilky nebo zboží na sklad. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem přijetí zboží k reklamaci.

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejte vrátit peníze, učiníme tak na vaši žádost buď poštovní poukázkou, nebo převodem na účet.

Záruka vrácení peněz

V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu do 14 dnů vrátit. My Vám dle vašeho přání zboží vyměníme nebo vrátíme peníze. Na zboží poskytujeme 2letou záruční dobu (pokud není u zboží uvedeno jinak), která začíná běžet dnem přijetím zásilky.